Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků klienta vyplývajících z odpovědnost Fyzioterapie Cestoukezdravi.cz, se sídlem Za Kostelem 67, Všenory 25231, IČO 60360623,za vady poskytnutých služeb (dále jen „reklamace“) a jejich vyřizování v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Reklamace poskytování zdravotních služeb je upravena v Postupu při vyřizování stížností při poskytování zdravotních služeb.
Cestoukezdravi.cz neodpovídá za reklamace klienta, které jsou jím způsobeny v důsledku podání chybných anebo klamavých informací.
1.1 Pokud smluvně sjednaná služba nebo zboží nebylo poskytnuto ve sjednaném rozsahu, kvalitě, množství nebo úrovni, může Klient svá práva z odpovědnosti za vady uplatnit formou reklamace u poskytovatel služeb.
1.2 Při reklamaci poskytovaných služeb musí Klient vždy doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele.
1.3 O uplatnění reklamace bude sepsán reklamační protokol, resp. potvrzení o přijetí reklamace, ve kterém budou uvedeny osobní údaje Klienta, obsah reklamace, požadovaný způsob vyřízení reklamace a datum přijetí reklamace. Klient obdrží jedno vyhotovení tohoto dokumentu a podpisem potvrdí souhlas s jeho obsahem a převzetí.
2.1 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, dle kapacitních možností zařízení.
2.2 O podaných reklamacích a uplatněných nároků z odpovědnosti za vady je vedena evidence, která je uložena v sídle Cestoukezdravi.cz.
3.1 Klient je povinen poskytnout potřebnou součinnost k vyřízení reklamace, zejména podat úplné informace, předložit reklamované zboží, pokud to jeho povaha umožňuje, případně předložit doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky co do důvodu a výše, apod.
4.1 V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo zčásti důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady služby či reklamovaného zboží nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby či výměny zboží.
4.2 Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit ani poskytnout náhradní plnění, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny poskytnutého plnění, případně vrácení částky již zaplacených služeb.
4.3 V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je Klient písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace.
4.4 V případě, kdy v rámci reklamačního řízení Cestoukezdravi.cz zjistí, že vzniklá hmotná škoda byla způsobena okolnostmi, které byly způsobeny Klientem, zejména kdy Klient vědomě a hrubě porušil pokyny a provozní řád Cestoukezdravi.cz, se kterým byl seznámen před zahájením poskytování služeb, případně dílčí služby, nebo Klient neinformoval o podstatných okolnostech mající vliv na poskytování služeb, povinnost Cestoukezdravi.cz nahradit takto vzniklou škodu poměrně sníží.
4.5 V případě, kdy v rámci reklamačního řízení Cestoukezdravi.cz zjistí, že smluvně sjednaná anebo jinak požadovaná služba byla poskytnuta ve sjednaném rozsahu, kvalitě, množství nebo úrovni, nebo byla Cestoukezdravi.cz odmítnuta z důvodných pochybností o zdravotním stavu klinta, zejména proto, že vyžadovaná služba není pro klienta ze zdravotního hlediska vhodná, na což byl Klient Cestoukezdravi.cz upozorněn, je reklamace posouzená jako nedůvodná a je postupováno dále dle odst. 4.4 tohoto článku.
17.2.2020 Všenory
Podat stížnost na zdravotní služby poskytnuté Cestoukezdravi.cz může:
a to písemně na adresu sídla : Fyzioterapie Cestoukezdravi.cz, Za Kostelem 67, Všenory 25231.
Postup vyřizování stížnosti při poskytování zdravotních služeb.
Krajskému úřadu Středočeského kraje, odbor zdravotnictví, Zborovská 81,15000 Praha5- Smíchov.
17.2.2020 Všenory
Nám. Dr. Václava Holého 1056/15
180 00 Praha 8 – Libeň
Za Kostelem 67
252 31 Všenory