Obchodní podmínky

Vzájemná práva a povinnosti Uživatele a Provozovatele, zejména práva a povinnosti vzniklé z Kupní smlouvy, se řídí těmito obchodními podmínkami (dále jen „Obchodní podmínky“).

  1. Definice
    1. V těchto Obchodních podmínkách.
      1. E-shop“ znamená počítačový program – internetovou aplikaci, která je dostupná v síti Internet prostřednictvím internetové adresy www.cestoukezdravi.cz, jejíž hlavní funkcionalitou je zobrazení, výběr a objednání zboží Uživatelem;
      2. Kupní smlouva“ znamená kupní smlouvu ve smyslu ust. § 2079 a násl. Občanského zákoníku uzavřenou mezi Provozovatelem jako prodávajícím a Uživatelem jako kupujícím prostřednictvím E-shopu;
      3. Nákupní košík“ znamená část E-shopu, která je automaticky generovaná aktivací příslušných funkcí Uživatelem v rámci jeho jednání v uživatelském prostředí E-shopu, zejména přidáním nebo odebráním Zboží a/nebo změnou množství vybraného Zboží;
      4. Občanský zákoník“ znamená zákon číslo 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění;
      5. Provozovatel“ znamená paní Jánská Markéta, IČO: 60360623, s místem podnikání Za Kostelem 67, Všenory 252 31;
      6. Spotřebitel“ znamená Uživatele – člověka, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá Smlouvu s Provozovatelem nebo s ním jinak jedná;
      7. Uživatel“ znamená jakoukoliv právnickou nebo fyzickou osobu, která užívá E-shop;
      8. Zboží“ znamená věc nabízenou Provozovatelem k prodeji Uživateli prostřednictvím E-shopu, a je-li ke Zboží nabízena, tak i licence k užití této věci;
  2. Informace pro Spotřebitele před uzavřením smlouvy
    1. Pro odstoupení od smlouvy platí, že:
      1. Odstoupí-li Spotřebitel od Kupní smlouvy, je povinen sdělit písemně číslo svého bankovního účtu pro vrácení kupní ceny za Zboží, která může být ponížena, jsou-li pro to naplněny zákonné důvody.
      2. Formulář pro odstoupení od Kupní Smlouvy tvoří přílohu č. 1 těchto Obchodních podmínek.
    2. Provozovatel využívá možnosti mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů. V případě stížnosti se mohou Spotřebitelé bezplatně obrátit na příslušného pracovníka Provozovatele prostřednictvím e-mailové adresy janskama@seznam.cz. Lze se obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy.
  3. Proces uzavření Smlouvy
    1. Provozovatel prostřednictvím E-shopu nabízí Uživatelům uzavření Kupní smlouvy. Nabídkou na uzavření Kupní smlouvy ze strany Provozovatele je zobrazení tlačítka s označením „obchodní podmínky“ v uživatelském rozhraní E-shopu.
    2. Za bezvýhradné přijetí nabídky Provozovatele na uzavření Kupní smlouvy podle odst. 3.1 těchto Obchodní podmínek ze strany Uživatele se považuje kliknutí na dané tlačítko s označením „__________“.
    3. Bezvýhradným přijetím nabídky podle odst. 3.2 těchto Obchodních podmínek je uzavřena Kupní smlouva.
    4. Smlouva je uzavřena momentem, kdy elektronická informace o kliknutí na tlačítko ve smyslu odst. 3.2 Uživatelem dojde prostřednictvím sítě Internet na server, kde je nainstalován E-shop.
    5. Uživatel se zavazuje do příslušných textových polí v uživatelském prostředí E-shopu vyplnit pravdivé a úplné údaje, zejména pravdivě svou e-mailovou adresu, identifikační údaje a případně dodací adresu. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel bude jím zadané údaje důvodně považovat za správné a úplné a není oprávněn zadané údaje kontrolovat.
  4. Kupní smlouva
    1. Uzavřením Kupní smlouvy vstupují v účinnost následující ustanovení:
      1. Uživatel kupuje od Provozovatele Zboží, které si Uživatel zvolil v uživatelském prostředí E-shopu vložením do Nákupního košíku, a to v množství, které si Uživatel zvolil a/nebo nastavil u daného Zboží v uživatelském prostředí E-shopu, a Uživatel se zavazuje zaplatit Provozovateli za dané zboží cenu, která je uvedena u takového Zboží v uživatelském prostředí E-shopu.
      2. Provozovatel má právo až do momentu odeslání Zboží Uživateli od Kupní smlouvy odstoupit, a to z jakéhokoliv důvodu nebo bez uvedení důvodu. Za odstoupení od Kupní smlouvy se považuje i právní jednání Provozovatele spočívající v oznámení Uživateli, že jím objednané Zboží nemůže dodat.
      3. Provozovatel je oprávněn kdykoliv požádat Uživatele o dodatečné potvrzení objednávky a do doby, než obdrží od Uživatele potvrzení objednávky, je oprávněn pozdržet odeslání Zboží Uživateli.
      4. V případě bezhotovostní platby je povinnost Uživatele zaplatit kupní cenu splněna momentem připsání příslušné částky na bankovní účet Provozovatele.
      5. Provozovatel zašle vždy Uživateli daňový doklad – fakturu v elektronické podobě, a to na emailovou adresu Uživatele zadanou při dané objednávce do Uživatelského prostředí E-shopu.
  5. Užívání E-shopu
    1. Provozovatel tímto uděluje Uživateli nevýhradní licenci k užívání E-shopu způsobem předvídaným těmito Obchodními podmínkami.
    2. Provozovatel má právo změnit E-shop, tedy jeho technické řešení a/nebo uživatelské rozhraní.
    3. Provozovatel má právo omezit nebo přerušit funkčnost E-shopu či přístup k němu na dobu nezbytně nutnou z důvodů údržby nebo opravy E-shopu nebo jiného důvodu na straně Provozovatele nebo třetí osoby.
    4. Uživatel je povinen dodržovat při užívání E-shopu platné a účinné právní předpisy České republiky a Evropského společenství. Veškeré škody, které by takto Provozovateli nebo třetím osobám vznikly, je Uživatel povinen nahradit v plném rozsahu.
    5. V případě  porušení těchto Obchodních podmínek nebo Kupní smlouvy nebo platných a účinných právních předpisů má Provozovatel právo zrušit Uživatelský účet.
  6. Účinnost
    1. Tyto Obchodní podmínky vstupují v účinnost dne 27. listopadu 2019.

1)

Týká se klientů , kteří se objednávají s předpisem FT od lékaře :(

Od ledna je zkrácena platnost FT poukazů pouze na 3 měsíce. Objednejte si tedy všechny návštěvy prostřednictvím objednávkového systému rovnou, do poznámky uveďte, zda chcete chodit na 25 min nebo 55 min (při délce 55 min je doplatek 300 Kč, netýká se 1. a poslední návštěvy).

Vzor FT poukazu naleznete zde - https://www.cestoukezdravi.cz/wp-content/uploads/2020/03/FT_poukaz.jpg

Nemám elektroléčbu,ani vodoléčbu ,  v tom případě musíte kontaktovat jiné zařízení.

Nemám smlouvu s VZP (111) a OZP (207) -  prostě mi je nedali, prý je péče v naší oblasti dostatečně zajištěná.

Pokud si nejste jisti, zda je poukaz správný , oskenujte a pošlete prosím do mailu, snažím se reagovat rychle.

2)

Pro klienty, kteří si terapii hradí:

Přestože došlo opět k velkému zdražení na zdravotním a sociálním pojištění, ceny ponechávám stejné, tedy dospělí 1000 Kč a děti 800 Kč. Ceny jsou za terapii, ne časový úsek 55 min.

Platí se v ordinaci , hotově či přes platební terminál.

Děkuji za pochopení

This will close in 10 seconds